PRIMARUL COMUNEI LIVADA
JUDEŢUL ARAD
D I S P O Z I Ţ I A NR. 106
Din 13 octombrie 2014
cu privire la convocarea în şedinţă
a Consiliului local Livada
Primarul comunei Livada, judeţul Arad,
Având în vedere:
-prevederile art.39 alin. (4) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată,
– necesitatea aprobării indicatorilor de performanţă cât şi aprobarea mandatării reprezentantului comunei Livada în AGA a A.D.I.-S.I.G.D. Arad pentru şedinţa A.D.I.-S.I.G.D. din data de 15.10.2014
În temeiul art. 68 alin. (1) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală , republicată
D I S P U N E:
Art.1. Se convoacă de îndată în şedinţă Consiliul local al comunei Livada, judeţul Arad, în ziua de marţi , 14 octombrie 2014 ora 16,00 la sediul Primăriei comunei Livada, cu următoarea ordine de zi:
-
Proiect de hotărâre privind aprobarea mandatării cu mandat special a ADI-SIGD Arad , să exercite , în numele şi pe seama sa , delegarea gestiunii serviciului de precolectare , colectare şi transport al deşeurilor pentru proiectul „Sistem de Management Integrat al Deşeurilor Solide în Judeţul Arad”, aprobarea activităţilor prevăzute la art. 16 alin. 3 pct. 19-29 din Statutul Asociaţiei , precum şi aprobarea Actului adiţional la Acord Document de poziţie privind modul de implementare a proiectului „Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor Judeţul Arad”- iniţiator de proiect primarul comunei
-
Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor de performanţă pentru serviciul public de salubrizare pentru unităţile administrativ-teritoriale membre ale Asociaţiei- îniţiator de proiect primarul comunei
-
Prezenta se comunică cu:
Instituţia Prefectului – Judeţului Arad
Secretarul comunei
Primar,
Militon Şerb
INVITAŢIE
Doamnă /domnule consilier
Sunteţi invitat să participaţi la şedinţa convocată de îndată a Consiliului local Livada , judeţul Arad , care va avea loc marţi , 14 octombrie 2014 ora 16,00 la sediul Primăriei comunei Livada , jud. Arad; Şedinţa va avea următoarea :
ORDINE DE ZI
-
Proiect de hotărâre privind aprobarea mandatării cu mandat special a ADI-SIGD Arad , să exercite , în numele şi pe seama sa , delegarea gestiunii serviciului de precolectare , colectare şi transport al deşeurilor pentru proiectul „Sistem de Management Integrat al Deşeurilor Solide în Judeţul Arad”, aprobarea activităţilor prevăzute la art. 16 alin. 3 pct. 19-29 din Statutul Asociaţiei , precum şi aprobarea Actului adiţional la Acord Document de poziţie privind modul de implementare a proiectului „Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor Judeţul Arad”- iniţiator de proiect primarul comunei
-
Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor de performanţă pentru serviciul public de salubrizare pentru unităţile administrativ-teritoriale membre ale Asociaţiei- îniţiator de proiect primarul comunei
Secretar,
Mariana-Eliza Otlăcan