DISPOZIŢIA NR. 106 Din 13 octombrie 2014 cu privire la convocarea în şedinţă a Consiliului local Livada

PRIMARUL COMUNEI LIVADA

JUDEŢUL ARAD

D I S P O Z I Ţ I A NR. 106

Din 13 octombrie 2014

cu privire la convocarea în şedinţă

a Consiliului local Livada

Primarul comunei Livada, judeţul Arad,

Având în vedere:

-prevederile art.39 alin. (4) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată,

– necesitatea aprobării indicatorilor de performanţă cât şi aprobarea mandatării reprezentantului comunei Livada în AGA a A.D.I.-S.I.G.D. Arad pentru şedinţa A.D.I.-S.I.G.D. din data de 15.10.2014

În temeiul art. 68 alin. (1) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală , republicată

D I S P U N E:

Art.1. Se convoacă de îndată în şedinţă Consiliul local al comunei Livada, judeţul Arad, în ziua de marţi , 14 octombrie 2014 ora 16,00 la sediul Primăriei comunei Livada, cu următoarea ordine de zi:

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea mandatării cu mandat special a ADI-SIGD Arad , să exercite , în numele şi pe seama sa , delegarea gestiunii serviciului de precolectare , colectare şi transport al deşeurilor pentru proiectul „Sistem de Management Integrat al Deşeurilor Solide în Judeţul Arad”, aprobarea activităţilor prevăzute la art. 16 alin. 3 pct. 19-29 din Statutul Asociaţiei , precum şi aprobarea Actului adiţional la Acord Document de poziţie privind modul de implementare a proiectului „Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor Judeţul Arad”- iniţiator de proiect primarul comunei

  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor de performanţă pentru serviciul public de salubrizare pentru unităţile administrativ-teritoriale membre ale Asociaţiei- îniţiator de proiect primarul comunei

  3. Prezenta se comunică cu:

Instituţia Prefectului – Judeţului Arad

Secretarul comunei

Primar,

Militon Şerb


INVITAŢIE

Doamnă /domnule consilier

Sunteţi invitat să participaţi la şedinţa convocată de îndată a Consiliului local Livada , judeţul Arad , care va avea loc marţi , 14 octombrie 2014 ora 16,00 la sediul Primăriei comunei Livada , jud. Arad; Şedinţa va avea următoarea :

ORDINE DE ZI

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea mandatării cu mandat special a ADI-SIGD Arad , să exercite , în numele şi pe seama sa , delegarea gestiunii serviciului de precolectare , colectare şi transport al deşeurilor pentru proiectul „Sistem de Management Integrat al Deşeurilor Solide în Judeţul Arad”, aprobarea activităţilor prevăzute la art. 16 alin. 3 pct. 19-29 din Statutul Asociaţiei , precum şi aprobarea Actului adiţional la Acord Document de poziţie privind modul de implementare a proiectului „Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor Judeţul Arad”- iniţiator de proiect primarul comunei

  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor de performanţă pentru serviciul public de salubrizare pentru unităţile administrativ-teritoriale membre ale Asociaţiei- îniţiator de proiect primarul comunei

Secretar,

Mariana-Eliza Otlăcan

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support