Inviație (pentru consilierii locali) -şedinţa ordinară a Consiliului local Livada , judeţul Arad , care va avea loc joi, 15 februarie 2018 ora 16,00

 

INVITAŢIE

Doamnă /domnule consilier

Sunteţi invitat să participaţi la şedinţa ordinară a Consiliului local Livada , judeţul Arad , care va avea loc joi, 15 februarie 2018 ora 16,00 la sediul Primăriei comunei Livada , jud. Arad

Şedinţa va avea următoarea :

ORDINE DE ZI

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului comunei Livada pentru anul 2018

iniţiator de proiect primarul comunei

2. Proiect de hotărâre privind stabilirea numărului de asistenţi personali pentru anul 2018– inițiator de proiect primarul comunei

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea planului de actiuni sau de lucrari de interes local care vor fi prestate lunar de către una dintre persoanele majore apte de muncă din familia beneficiară de ajutor social conform Legii nr.416/2001, privind venitul minim garantat, cu modificările şi completările ulterioare– iniţiator de proiect primarul comunei

4. Proiect de hotărâre privind completarea Regulamenului de organizare și funcționare al Clubului Sportiv ”Șoimii Livada” aprobat prin HCL Livada nr. 43/2017.- inițiator primarul comunei

5. Proiect de hotărâre privind modificarea Contractului de Deelegare a Gestiunii Serviciului de alimentare cu apă și de canalizare prin Actul Adițional – inițiator de proiect primarul comunei

6. Prezentarea raportului de analiză a activității de prevenire împotriva incendiilor și a neregulilor la normele de apărare împotriva incendiilor constatate la controalele desfășurate de serviciul voluntar în semestrul II 2017- prezintă primarul comunei

7. Informarea privind activitatea asistenților personali desfășurată în semestrul II 2017

Pt.Secretar

Todoran Mirela Felicia